Finis ♥

 
Tycker den här bilden är så gullig på lilla Yason! Jag skulle ta på hela hans huvud, men precis när jag tog vände han sig mot mig. Tyckte först den var ful och tänkte radera den. Men orkade aldrig radera den när jag var i stallet, sen när jag kom hem och såg hur fin den var kunde jag absolut inte kasta den!
 
Jag tycker den ser så speciell ut, för är inte många som fotar så som jag gjorde (iallafall inte vad jag vet, kanske jag ska säga), va dock inte meningen men endå, haha! Jag tycker den är super fin! 
 
Detta inlägg var egentligen meningen att jag bara skulle lägga upp bilden, men skriver lite text till så får ni något att läsa också,  Hihi ♥
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0