Dagen!

 
 
Hej på er fina bloggläsare! Har ni alla haft en bra dag? Det har i vartfall jag haft även fast att jag idag också har varit helt sjukt trött, men det är ju så när man kommer från ett sommarlov. Skoldagen började idag klockan 08.35 och slutade 15.30. Bortsett från att jag var otroligt trött så var faktiskt skoldagen helt okej, ganska rolig.
 
Efter skolan så var jag en stund med Frida och sedan gick jag hem. När jag gick hem så läste jag genom läxan och tog det sen bara lugnt här hemma. Jag är ledsen att det inte har blivit något uppdatering de senaste fyra timmarna men uppdateringen idag är jag faktiskt väldigt nöjd med från min sida. 
 
Nu så kommer jag att ställa fram lite inlägg tills imorgon & dricka lite te. Vi hörs lite senare, hörrni!
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0