Back from tha stable!

Hejsan! Till och börja med så får ni ursäkta mig för min rubrik, men kom inte på någon annan rubrik just nu. I vart fall så är jag hemma från stallet nu vilket jag varit i cirka en timme nu. Sen dess så har ag hunnit duscha och äta middag. Jag kan i allafall berätta att ridlektionen gick superbra och att jag fick Fifflina, som jag hoppades på! Jag berätta lite mer om ridlektionen senare ikväll då Nette även har laddat upp bilderna som hon tagit på mig. Därför så får ni vänta tills lite senare innan ni får veta lite mer i detalj om dagens ridpass! Nu så ska jag faktiskt fortstätta med en liten video på mig och Måne med bilder och filmer, osv. Så vi hörs senare!
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0