Äntligen!

 
Imorgon börjar ridningen, äntligen!
Det ska bli super roligt tycker jag & jag får äntligen träffa min lilla Fiffilina!Har sakna henne, men imorgon får jag äntligen träffa henne!
 
Såklart är jag nervös, för har flyttat upp en grupp, så känner inga i den gruppen ;)
Men jag är där för att rida, inte för att bli bästisar med alla, men tror nog det kommer gå galant!
 
Men imorgon vet jag att vi inte kommer göra något som är så mycket till arbete för hästarna för dom har nyss kommit hem från att ha varit på bete under hela sommaren. 
Så dom är inte vana vid sadel och träns osv. Så man brukar såklart ta det lite lungt nu ibörjan så dom börjar vänja sig igen.
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0