6 saker ni kanske inte visste om mig

 
 
☼ När jag är hemma går jag nästan alltid runt i mjukis byxor & en superman tröja. Jag har aldrig smink på mig hemma, tar alltid bort det så fort jag kommer hem om jag har haft det under dagen. Jag tycker att det är skönare att inte ha smink på sig.
 
☼ Jag har bilder på kändisar i hela mitt rum hos pappa. Jag har också teckningar som kompisar & jag har ritat när vi var små.
 
☼ Jag lyssnar alltid på musik när jag duschar.
 
☼ När jag pratar i telefonen så går jag alltid runt. Jag kan aldrig stå/sitta stilla när jag pratar i telefonen.
 
☼  Jag älskar verkligen gosedjur! Jag kan inte slänga ett gosedjur, haha! Och eftersom jag inte kan slänga ett gosedjur så sover jag nästan med alla mina gosedjur! Jag sover med 41 stycken.
 
☼ Jag gillar inte när folk håller på med mitt hår. Den enda som jag tycker det är skönt när någon håller på med mitt hår är antingen när jag själv gör det eller min frisör.
 
 

Kommentarer

Vill du skriva någonting om inlägget? Kommentera här!:

Ditt fina namn:
Kommer du tillbaka hit?

Din e-postadress: (bara vi som kan se den!)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0